Níže najdete doporučené postupy a informace jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při dopravě nebo doručení.
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
Reklamaci můžete osobně předat přímo.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Miroslav Zavřel
Komenského 398
53973 Skuteč
Tel: +420 776 101 776
Email: zavrelm@seznam.cz
profiNEJ
IČ: 45970904
DIČ: CZ6405260862
Bankovní spojení M-bank
670100-2207592161/6210
Společně se zbožím zašlete prosím nákupní doklad (paragon) nebo koii a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na zavrelm@seznam.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
Reklamace
Níže najdete doporučené postupy a informace jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při dopravě nebo doručení.
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
- Reklamaci můžete osobně předat přímo
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Miroslav Zavřel
Komenského 398
53973 Skuteč
Tel: +420 776 101 776
Email: zavrelm@seznam.cz
profiNEJ
IČ: 45970904
DIČ: CZ6405260862
Bankovní spojení M-bank
670100-2207592161/6210
Společně se zbožím zašlete prosím nákupní doklad (faktura) a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na zavrelm@seznam.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.